Quentic Connect är en lösning för automatisk integrering av processer och data. Genom att ansluta befintlig programvara till Quentic håller du all viktig data uppdaterad och nära till hands. Du kan integrera både befintlig EHS-data och allmänna uppgifter från verksamheten.
Det gör det enklare än någonsin att jämföra farliga ämnen, få central åtkomst till information om alla driftställen och synkronisera användaråtkomster. Genom att integrera vanliga BI-lösningar förtydligas företagets nyckelindikatorer och du får kompakt och begriplig information att vidarebefordra till chefer och ledning. Det har aldrig varit enklare att sätta EHS- och CSR-data i ett större sammanhang!
Quentic ger dig ännu fler fördelar genom förbindelsen till innehållsdatabaser från tredje part – du kan till exempel förbättra företagets regelefterlevnad genom automatiska uppdateringar av rättsnormer och juridiska skyldigheter.
Kontakta oss gärna! Quentics team för IT-tjänster upprättar en kraftfull integrationsplattform och regelbundna dataflöden åt dig – efter dina önskemål.
Anslut dina system
Många gränssnitt för olika områden

”För närvarande synkroniserar vi över en halv miljon dataposter för våra kunder varje månad. Vi ser dessutom till att installationen av deras system genomförs enkelt, smidigt och i tid.”
Marcel Wendlandt,
Head of IT (Customer Services)


Quentics programvara
Kombinera modulerna som du vill!
Produkter
Ämnesmoduler
- Arbetsmiljö & Säkerhet Systematiskt hälso- och arbetsmiljöskydd
- Risker & Revisioner Perfekt förberedd inför alla certifieringar
- Farliga ämnen Full kontroll över farliga ämnen och farligt gods
- Lagar & Regler Högre juridisk säkerhet, mindre ansvarsrisk
- Arbetsplatskontroll Utvärdera och säkra verksamhetsprocesser
- Webbutbildningar Flexibla utbildningar för personal och underleverantörer
- Hållbarhet Effektiv rapportering av indikatorer
- Miljöledning Full koll på resurser och kostnader
- Processer Optimera arbetsflöden, skapa tydlighet